Att behålla känslan

Fick lite fler bilder ifrån Gabbi idag, ifrån vår grymma träningsdag igår! Det är bra att både fota och filma sina träningstillfällen så man kan gå tillbaka och minnas de som är bra och jobba med förbättringar på de som inte kändes lika bra ;). När jag ser korten på mitt och Eros fotgående från igår blir jag riktigt glad :D. 
Jag har trott/tyckt att han ligger mycket längre ut än vad han faktiskt gör och sedan sista kursen för Mona som sa: ”Men hallå det är klass 1 och 2 du har sikte på och då tycker domaren att hans ”små hopp” med tassen är rätt gulligt 😉 Satsar man på 3 och elit däremot tycker domaren det är slarvigt” Med den meningen i huvudet har jag slutat ”bråka” med tass-skuttet som kommer emellanåt och fokuserat mer på fokus och viljan att jobba vid min vänstra sida och bara på kort tid har det lossnat rejält i fotgåendet vad gäller både vilja, känsla och attityd 😀 Den där känslan skall jag vårda ömt så vi kan utplåna de mindre bra känslorna på våra träningar 😉