En och en halv månad i vagnen

Tiden går fort som vanligt och jag har redan hunnit bo i en och en halv månad i husvagnen 🙂 Jag sover otroligt skönt om nätterna, har en liten yta att städa och inga grannar som stör, jag har det alltså helt ok 😛 Jag har även hunnit med några arbetsintervjuer, men tyvärr har de haft dåligt erbjudande på arbetstider alternativt inget kollektivavtal så magkänslan har inte varit 100% vilket gör att jag hellre letar vidare. Det har hunnit bli en hel del promenader runt området nu de senaste veckorna och det finns fantastiskt fina promenadvägar 😀

Det senaste har det även blivit en hel del hundumgänge. Under en del dagar så har jag sällskap utav en väns fyrfoting i vagnen som gör att jag kommer ut ännu mer promenader samtidigt som det är trevligt med tassdoft igen 🙂 Han har även direkt live tv där filmen ”Fåglarna” oftast visas 😉

Varit en sväng i Skara på oktoberfest med trevligt folk 🙂 Gått långa hundpromenader och även blivit utvald som hundmassör 😛 Har självklart även varit på kennel Tendez och sniffat på skäggtanter och skäggfarbröder ihop med tjöt och skratt 🙂 Hösten är helt otroligt fin och jag mår som fisken i vattnet när det börjar bli kyligt ute och man kan röra sig utan att dö av värmeslag 😉 Framtiden är som vanligt oviss, men med spännande innehåll och med en del olika projekt på gång. Hur det kommer att sluta kommer ni säker kunna läsa här så småningom 😉

Tills nästa uppdatering må så gott och njut av det underbara vädret så länge det varar!

En fin tavla som jag har fått av mor som pryder vagnen nu i höstmörkret!

 

2 kommentarer på “En och en halv månad i vagnen

  1. Malin & Nova skriver:

    Så härlugt du har det. Så nära naturen att njuta av o väldigt vackert omkring ju.
    Låter klokt att du lyssnar o känner på magkänslan på vad som är rätt o fel. Du kommer absolut att fixa ett jobb som du får rätt känsla för 👍

    Härliga bilder på hundarna och era äventyr. Ett lyckligt o harmoniskt inlägg och jag önskar dig en fin dag och stort lycka till med jobbsökandet 👍

    Må så gott 💜

    • Anna skriver:

      Ja, det är riktigt fin natur häromkring😊 Ja, förhoppningsvis dyker det väl upp ett jobb så småningom som känns bra😊Dagarna är för tillfället helt ok👍🏼Ha det fint ni med💖

Lämna en kommentar