Världsklass

Fy, vad jag ryser av att se agility på hög nivå! I år slog hon till igen i largeklassen i VM, Lisa Frick! Världsmästare både 2009, 2010 och nu 2012! Imponerade handlig där hon i huvudsak kör blindbyten 🙂
Se och njut säger jag bara av hennes vinnande agilitylopp 2012!

VM

Underbar helg hittills! I tors köpte jag VM paket i agility och spana på grym agility! Imponeras starkt utav finlands race, jäklar vilken handling och grymma hundar dom har! Igår vart det promenad/jogging med skägget på morgonen. Första turen efter förkyldningen som gick helt ok. Därefter för många timmar i Knalleland med syster, men vi hitta både byxor och skor som vi var ute efter 😉 Hem och en snabb powernap innan vi for in till staden på fest! Klockren förfest hos min barndomsvän Theres innan vi alla drog in till Grand. Dansa i x antal timmar och mingla runt och träffa gamla klasskompisar, superkul! Nu är mor, far & skägget ute på morgonpromenix medan jag själv har lyxen att kunna ligga kvar i sängen och spana på agility 🙂 Sista dagen idag för årets VM och jag håller tummarna för svenskarna! I natt är det dax för jobb igen så får se om det blir nått gjort i eftermiddag. Lite träning med skägget får de nog bli då det ser ut att vara gött väder. Hoppas ni oxå haft en bra helg!

20121007-104816.jpg
Lyx att kunna ligga kvar i sängen och spana 😉 För tillfället är det banvandring.